نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3085
-
الف
+

«روزبه حصاری» در «بچه مهندس ۴» حضور ندارد؟!

«​روزبه حصاری» بازیگر سریال «بچه مهندس» از فصل چهارم این سریال کنار گذاشته شد.

به گزارش آی فیلم 2، «سعید سعدی» تهیه‌کننده فصل جدید سریال در حال تولید «بچه مهندس» از قطع همکاری این پروژه با «روزبه حصاری» بازیگر نقش اصلی این سریال تلویزیونی خبر داد. 

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس۴» به ایلنا گفت: متأسفانه به دلیل درخواست‌های نامتعارف و غیرحرفوی این بازیگر، وی از بازی در سری جدید سریال کنار گذاشته شد و به زودی بازیگر جدید از میان گزینه‌ها انتخاب و اعلام خواهد شد. 

فلمبرداری این سریال به کارگردانی «احمد کاوری» هم‌اکنون در مناطق مختلف تهران در حال انجام است. 

تاکنون حضور «ثریا قاسمی»، «فرهاد قائمیان»، «روزبه حصاری»، «مهشید جوادی»، «نسیم باقریان»، «کریم قربانی»، «عباس جمشیدی‌فر» در سری چهارم این سریال قطعی شده است.

داستان این سریال در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی پسری به اسم «جواد جوادی» مطرح می‌شود و زندگی پسری را تصویر می‌کند که در کودکی رها شده و در یتیم خانه بزرگ می‌شود و …

نقش کودکی جواد جوادی (فصل اول) را «یونا تدین» ایفا کرد، «مانی رحمانی» نقش نوجوانی جواد جوادی (فصل دوم) را ایفا کرد و در فصل سوم سریال بچه مهندس، «روزبه حصاری» نقش جوانی جواد جوادی را بر عهده گرفت.

«روزبه حصاری» زاده ۱۲ دلو/بهمن ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر سینما،تیاتر، تلویزیون، نوازنده و خواننده اهل ایران است.

از میان آثار تلویزیونی وی می‌توان به سریال‌هایی چون «سلام آقای مدیر»، «یادآوری»، «تاریکی شب، روشنایی روز» و «بچه مهندس ۳» و همچنین سریال انترنتی «دومینو» اشاره کرد.

گفتنی است که تاکنون دو فصل از سریال دیدنی «بچه مهندس» از شبکه جهانی آی فیلم 2 برای مخاطبان نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

تماشای سریال «بچه مهندس»

تماشای سریال «بچه مهندس2»  

م ح

نظر شما
ارسال نظر